fredag 2 september 2011

När man bor tillsammans med någon som jag gör så är man aldrig ensam. För mig är det här positivt då jag är en sällskapsmänniska uti fingerspetsarna och vill ha människor runt omkring mig hela tiden. När då mannen är iväg en fredagkväll och jag sitter ensam, vad händer? Jo jag städar, samtidigt som jag små spanar in TV och Facebook. Dessutom lyssnar jag på musik, men på låg volym.
Efter en halvtimme har jag tröttnat på att vara ensam, TVn är tråkig och inget händer på Facebook. Musiken har jag redan stängt av då jag vill höra allting som händer runt omkring mig. Det börjar faktiskt att bli höst och vi går mot mörkare tider, lite läskigt.

Nu är städningen klar, och jag tänker hoppa i säng tillsammans med Sex and the city filmen för miljonte gången.

Inga kommentarer: