tisdag 21 juni 2011

Har precis överfört mitt schema till telefonkalendern. Sex dagar totalt är jag ledig innan min semester. Och den är i augusti. Jag känner att mitt lönekonto kommer att gå varmt dom närmaste månaderna. Jag ser 1000lappar flyga i mina ögon och jag vill spara allt för att kunna göra precis vad jag vill senare. För just nu har jag inte den blekaste aning om vad jag vill.

Snart är det midsommar och jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig. Dessutom har jag inte tid att springa runt och leta heller. Och ingen ork. Som om en klänning skulle kunna få det här vraket att bli en skönhet. Skulle inte tro det.

Dusch, kanske lite disk, systemet, lunch, jobb.

Dessutom håller jag mina tummar att min soffa kommer den här veckan. Jag har ju bara väntat på den sen i februari..

Inga kommentarer: